Chessity voor jeugdleden

Update: Per maart 2019 geldt dit aanbod ook voor de senioren en de ouders/broertjes/zusjes van de junioren van onze vereniging.

Graag willen we de jeugd van Schaakvereniging Voorburg de gelegenheid geven om gebruik te maken van het online programma Chessity. Dit oefenprogramma is online te gebruiken op chessity.com

Wij zien dit programma als een aanvulling op de stappenmethode met de volgende voordelen:

– kinderen vinden het leuk om achter de computer te leren

– het programma is goed opgebouwd

– de kinderen worden gekoppeld aan een trainer van onze schaakvereniging

– de voortgang wordt door de schaaktrainer van de vereniging gevolgd en kan worden besproken in de gewone lessen op vrijdagavond.

– door inkoop via de vereniging bedragen de kosten slechts € 10,00 per jaar. (in plaats van € 39,90)

– Het programma bestaat uit een gedeelte voor beginners, maar ook een gedeelte voor gevorderden om hun spel te verbeteren.

Heb je al een account bij Chessity, geef dan je gebruikersnaam door aan a.calje@gmail.com

Heb je nog geen account, dan maken wij die, na jouw aanmelding via [ dit aanmeldformulier ] voor je aan.

Kosten: € 10,00 voor één jaar.

Aanmelden via dit formulier: [ KLIK HIER ]