Groene Hart Cup gaat weer beginnen !!!

Ron de Jonge Groene Hart Cup is een prachtige jeugdcompetitie voor viertallen van diverse schaakverenigingen. Vorig jaar speelden 23 teams uit de Haagse , Rotterdams en Leidse Schaakbond mee. In deze editie zijn er maar liefst 28 teams ingeschreven. Een teken dat deze competitie steeds meer aantrekkingskracht wint. En dat is een uitstekende zaak.

Van onze vereniging doen maar liefst 3 teams mee. Waaronder ons E-team dat vorig jaar een fraaie 3e plaats op het Nederlands Kampioenschap behaalde. Voor de eerste ronde zijn onze teams ingedeeld in poule 1 waarin verder Op Eigen Wieken 1 , Spijkenisse 1 en de kampioen van vorig jaar Klim op 1 , poule 3A met Barendrecht 2 , Ivoren Toren 2 en Messemaker 2 , poule 4A met Charlois Europoort 1 , Messemaker 3 en 3-Torens ( de organiserende vereniging).

Voorburg 1 bestaat uit Mees , Luuk, Casper en George. Voorburg 2 uit David , Prajit , Laura en Hugo. Voorburg 3 uit Hendrik , Tom , Farzan en Louise. Wij zullen ze de komende maanden gaan volgen met wedstrijdverslagen.