Schaakcafé in Het Torentje

Schaakcafé
Zondag 17 november vanaf 14:00 uur

Zondag is het weer zover. Bij deze nodigen we iedereen uit om een partijtje te komen schaken.

Schaakvereniging Voorburg en café Het Torentje organiseren elke derde zondag van de maand een middagje vrij schaken. Voor jong en oud, voor huisschakers, clubschakers of voor wie zou willen leren schaken. iedereen is welkom om in een gezellige sfeer van het schaakspel te komen genieten.

Tijdens deze middag zijn er altijd leden van de Schaakvereniging Voorburg aanwezig met wie men, met of zonder schaakklok, een leuk partijtje kan schaken.

Geen toernooi, geen stilte, vrije in/uitloop en gewoon vrij schaken. Bij mooi weer kan er ook buiten worden geschaakt.

Deel het schaakcafé op Facebook

Voor deze middag hebben we een evenement aangemaakt op Facebook. Het delen hiervan stellen we zeer op prijs. De link naar het evenement is: https://www.facebook.com/events/553262188572058/

Wie, wat, waar?

Locatie: Café Het Torentje, Franse Kerkstraat 7, Voorburg
Wanneer: Elke derde zondag van de maand vanaf 14:00 uur tot +/- 17:00 uur
Overig: geen toernooi, geen stilte, vrije in/uitloop en gewoon vrij schaken.