PK Jeugd CDE 4 december 2022

Schaakvereniging DSC organiseert, in samenwerking met de Haagse Schaakbond, zondag 4 december 2022 de Haagse persoonlijk jeugdkampioenschappen en scholierenkampioenschap voor kinderen vanaf 2008.

Voor wie

Voor zowel club als schoolschakers geboren in of na 2009

Voorronde PJK C: geboren in of na 2009

Voorronde PJK D: geboren in of na 2011

PJK E:                            geboren in of na 2013

Denksportcentrum Sint Sebastiaansbrug, Zusterlaan 114, 2611 MP Delft

Zondag 4 december

Hoe laat

Aanmelding uiterlijk om 10:45

De partijen starten om 11:00

Prijsuitreiking rond 16:30

€5,- per persoon

Speeltempo

7 ronden met 15 minuten per persoon en 5 seconden per zet.

Inschrijving

Uiterlijk vrijdag 2 december per mail naar jeugdleider@delftseschaakclub.nl o.v.v. naam, geboortedatum en eventueel club.

Plaatsing

De beste twee[officieel nog te publiceren door de KNSB] van het PJK E plaatsen zich voor het NK E en de finale van het PJK D.

Deelnemers van de voorronde van het PJK CD kunnen zich plaatsen voor de desbetreffende finales waar de NK tickets te verdienen zijn. Voor de finale van het PJK C zullen minimaal 3 plekken beschikbaar zijn via de de voorronde. Voor de finale van het PJK D zullen minimaal 4 plekken beschikbaar zijn via de voorronde PJK D. Meer informatie is te vinden in het plaatsingsreglement gepubliceerd op de HSB site of bij de jeugdleider van de club of de HSB. Lidmaatschap van een HSB vereniging is verplicht voor een vervolg toernooi.